Proč jsi začal používat počítače pro skládání a nahrávání hudby, není to krok vedle pro klasického folkově-bigbítového muzikanta? - Byl to pro mě před těmi 15 lety krok vpřed. Do té doby jsme pořád nahrávali do 8 či šestnácti stop, a najednou jsem si mohl dělat MIDI zvlášť...
>>>pokračování
Nazdar Vlasto. Vítám Tě na stránkách Trnnkobraní a zahajuji tento on-line rozhovor obligátní otázkou: Jak se těšíš na letošní ročník?
>>>pokračování
Bylo to nakonec velmi příjemné. Všechny předpovědi se shodovaly v tom, že bude pršet, takže jsme si dělali velké obavy, že nám liják rozežene davy, a hle, ani nekáplo...
>>>pokračování
Do ticha chrámu letmo zazvonila španělka, pomalu se přidala broukající basa, pak prostorem nad hlavami lidí prolétly tóny píšťal a vzápětí se na ploše elektrické kytary vznesl rockový chorál, který vysmýčil i ten nejzaprášenější kout...
>>>pokračování
Čtyři roky mu nevyšla deska s novými písničkami a bezmála polovinu té doby nebyl ani k vidění na pódiu. Veškerým spekulacím o tom, jestli se Vlasta Redl náhodou definitivně nestáhl z hudební scény, učinilo přítrž až letošní jarní turné. Byl zase ve svém živlu...
>>>pokračování
S malým předstihem si zde můžete přečíst jeden z mála autorizovaných rozhovorů se mnou za poslední dobu. Pořídil ho Jiří Brabec Moravský, největší to žijící básník český, kterého mnozí budete znát spíše z folkových akcí, kde si přivydělává jako konferencíér...
>>>pokračování
Jediné, co sobotnímu koncertu písničkáře Vlasty Redla a kapely, která se jmenuje Každý den jinak, v královéhradecké restauraci U Letců scházelo k absolutoriu, byly nové písně. Skanzenů na kolečkách, které do omrzení žijí z minulosti, znají folklové přehlídky až hanba...
>>>pokračování
Téměř přesně po dvou letech znovu v Praze na Opatově, téměř po sedmnácti měsících vůbec, se představil Vlasta Redl a skupina, co se jmenuje Každý den jinak. A byl to come back velmi očekávaný, sál na Opatově vyprodán...
>>>pokračování
Je 15. květen 2001, 21 hodin. Atmosféru ve vyprodaném sále v Praze na Opatově ještě pomáhá doladit úvodní reprodukovaná instrumentální iluminace, světla se tlumí a do energií nabitého prostoru se vlévají první tóny písně, jejíž slova předurčují dění celého koncertu: Všechno co chci, je tě nenechat jít...
>>>pokračování
Je 15. květen 2001, 21 hodin. Atmosféru ve vyprodaném sále v Praze na Opatově ještě pomáhá doladit úvodní reprodukovaná instrumentální iluminace, světla se tlumí a do energií nabitého prostoru se vlévají první tóny písně, jejíž slova předurčují dění celého koncertu: Všechno co chci, je tě nenechat jít...
>>>pokračování